Busragunayy ben kullandım canım tavsiye edilmiyor diye birşey yok. Burda herkes hamile kimse doktor değil. Herkes doktormuş gibi önerilerde bulunmaya bayılıyor !! Grip oldum 1 ay atlatamadım zencefil,bal,limon,keçi boynuzu vs vs derken bronşitten faranjite geçtim. Ve sonunda antibiyotik kullandım içinde 20 tane vardı doktorum bana hepsini bitir zararı yok bebeğe dedi. Sen de doktoruna sor önerdiyse ve Google yazıp kullanan varsa o antibiyotiği yorumlar oku.