elifek 5+3 haftalığım. Sabah/Akşam olmak üzere progestan fitil kullanıyorum. Bazen peçeteye çok açık pembe leke geliyor. Çamaşıra bulaşmıyor ama. Bazen hiç gelmiyor. Yaşayan var mı? Sebebi ne olabilir?
busu1 elifek ⅝ hafta arası benimde oldu rahim içi kanama yoktu geçti 12 de tekrar geldi 2 gün kesildi pihtili adet gibi olmadığı sürece korkma dedi doktor bende fitil ve iğne kullanıyorum hala