selcanozmn ya benim de bebeğim makat gelişti.. doktor o kadar çok normal doğum yapmamı istedi ki ..masaj ile döndürmeye çalışalım dedi . Ben kabul etmedim …sonra makat ama normal doğum yap dedi .. dedim kolu yukarıda ise .. ya da ne bileyim başka bir şey ters olursa .. bana ne desin”elimi sokar kolunu felan düzeltiriz dedim alttan bana 20 dikiş atarsınız sonunda … kabul etmedim ve sezaryen ile doğum yaptım