12kasimda beta 58.4 çıktı
13 Kasım’da beta 67.9
15 Kasım’da beta 154
17 Kasımda beta 260 banada az yükseliyor gibi geliyor ama bilmiyorum dojtorumda bişey diyemem daha boş desem kimyasal desem değerlere bakmak lazım diyor vardır bebek ama daha küçük erken ogrenmissin daha değerin az diyor çok canım sıkkın