papatyakokulugece benim plesentam aşağıda ve doktorumla şuana kadar her şey yolundaydi ama acile gittiğimde başka bı doktorla olumsuz bı durum yaşadım kendi doktorumda şuan bana ters yaklaşıyor oysaki ona ters davranacağı bı şey de yapmadım. 29. Haftamdayim. Eşim değiştirmek istemiyor plesentam falan aşağıda risklu diye ben istiyorum ama düzgün bı doktor ve hastanede bulamadım. Bilmiyorum su süreçte çok zorlanıyorum cidden benzer durumu yaşayan var mı değiştirmeli miyim bilmiyorum bunca ay hatta bunca yıl o doktor muayene etti beni ama artık hormonlarım bu konuda çok hassas