Merhaba bayanlar 29 haftalık gebeyim trombosit hastasıyım gebeliğin 5. Haftalığında bacağıma pıhtı attı iğne ilaç başlandı 4 aydan beri sol kaburga alt kısım ağrısı yaşıyorum son 1 ay sırtıma vurmaya başladı gece gündüz geçmek bilmiyor dayanamıyorum en son dalak büyümesi var dediler şimdide dalağa pıhtı atmış ama gebesin tedavi edemeyiz diyorlar başına gelen var mı bu durum