Gmzle Kızlar 2 gündür akşamları Özellikle yemekten sonra çarpıntım oluyor tansiyon aleti yok ölçmedim gebelikte oluyor mu 16+4 haftalık gebeyim
TKumsall Gmzle yemek ağır geliyor olabilir vücudun yorgun olabilir gebelikle birlikte gelen bir agirlasma yüzünden de olabilir bir kalp rahatsızlığın vs yoksa eğer tansiyon aletinden ziyade nabız olcerle daha güzel sonuç alırsın nabız için
gulcegokce Gmzle siz benim nabzımı görseniz duramazsınız heralde 😀😀 vucüdunuzu iyi tanımak lazım. Stresli ülkede yaşıyoruz, ayrıyetten bir de iki kişiye kan pompalıyor kalbin. Normal değil mi sence de :)
Kvssrr Benimde 4 aydan sonra başladı kendını sakinleştir o sıra da bebekten dolayı oluyor ben de yaşıyorum aynısını hala da var 33 haftalıgız
TKumsall Gmzle normal o zaman gebelikte artıyor saten nabız agirlasiyorsun kan bebek yorgunluk vs 120yi asmadikca sorun görmüyor doktorlar
Merdem63 Benmde oyle ozellıkle yemeklerden sonra carpıntıyla bırlıkte bıde nefes darlıgı basladı kac aydır cekıyorum