Elemon Kızlar geçen gün suni sancı verecekti doktorum istemedim çünkü korktum, bebeğin suyunda kendinde sorun yok çok şükür. Şimdi de ağır grip oldum antibiyotik umarım bebeğime zarar vermez. Siz de durumlar nasıl? Ben 1.5 cm açılmayla beklemekteyim sancım yok. Arada batma hisleri var.
NvS Elemon şimdi 38 +3 agrılarm cok ama kızm hala kanala gırmedı yarın tekrar gıdıcm ama buyuk ihtimal gene gırmedı kanala cunkı hareketi hala cok fazla hıc durmuyo ve can yakıyo boyle gıderse bnde mecburi sezaryen olucm cnm kılosu nasıl senınkının
Rabia06 Elemon bende 38+4 haftalıgım yarın randevümüz var bakalım açılmamız felan varmı cok gecmiş olsun canım benim şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine rabbim şafi ismi ile şifasını versin bende atlattım hem bronşittim hem sinüzit almanyada yaşiyorm burda hiç bir şekilde ilaç verilmiyo hamilelere cok cok nadir bitksel şeyler veriyolar ben resmen 3-4 hafta işkence çektm zor kurtuldum
MasaaL Elemon Canım acılmanın oldugunu sancı icin gittiğinde mi anladılar? 38+1’im ama sancım yok, çarşamba gittim Nst’m normaldi. Adet agrısı gibi agrı yasıyorum ara ara
Elemon Ezgi1019 allah kurtarsın hayırlısıyla kucağına al bebeğini canım , ben de normal istiyorum ama sezeryan mı olur normal mi allah bilir sadece.
Ezgi1019 Elemon ben normalden hep çok korktum bir bahane olsada doktor sezaryen dese diye bekliyordum çünkü tercihen sezaryen yapmak içime sinmiyordu. Çatı muayenesi oldum doktor çatımın çok dar olduğunu normalin sıkıntılı olacağını söyledi ve ben bir ohh dedim ki kadın şaşırdı 😀
Elemon NvS canım kilosu normal şu an , ama duruşu kötüymüş doktor hareket et Doğum kanalına girsin dedi normal Doğum yapmak istiyorsan baş geliş olması gerektiği dedi
Elemon Ezgi1019 ya ne şekersin canım :) demek senin hakkından hayırlısı buymuş . İnşallah güzel olur herşey hepimiz için
Sareee Rabia06 bende 38+3üm çatı kontrolüm olcak yarın kısmetse bakalım ona göre öğrencem bebeğim kanala inmiş mi yada çatım müsait mi😇
Elemon Rabia06 bende çok kötüyüm canım Doğum her an başlayabilir bilmiyorum ama nefes alacak halim yok. Korkuyorum şimdi Doğum olsa napacağım diye . Amin senden allah razı oksun duaların için iyi ki senin gibi bir insan okudu yazımımda içimi ferahlattı. Allah hepimize bu gece hurmetine hayırlısıyla güzellikler nasip etsin
NvS Elemon hakında hayırlısı neyse o olsun cnm Allah da acıl şifalar versn ama antibiyotik vermiyorlar dıye biliyorm bnde cok cektm sadece parol serum taktılar ilac bile vermiyorlar doktorn mu verdı ilacı acaba
Ezgi1019 Elemon amin canim senin içinde en hayırlısı nasılsa öyle olsun insallah biran önce iyileşte kuzucuğuna kavuş 😉🙏🏻
Rabia06 Elemon rabbim hep içine ferahlık versin inşallah canım o gün geldiginde inşallah rabbım sana yar ve yardımcı olur ne dmk canm benm müminin mümine ettigi dua kabuldur dualarda buluşalim inşallah ❤️❤️
MasaaL Elemon ay bende en cok nefessiz kalmaktan korkuyorm😔 gündüz iyiym ama geceleri acaip tıkanıyorumm
Elemon NvS doktor onayladı göğüs doktoru antibiyotik verdi canım . Bende şaşırdım ama kullanmazsan zatüriye olursun dedi. Doğum yapamazsın dedi
Elemon Rabia06 allah razı olsun canım her zaman. Sende dualarım da olacaksın sende dua et bana nolur çok sağol iyi ki tanıdım şurada seni