babyyyytwo biri yorumlarda Zeyd Kutay önermiş bence kulağa hoş geliyor onun dışında
Zeyd Aras Zeyd Alaz ve Emir Zeyd de kulağa hoş geliyor.
Yorumda birisi de saygısızlık etmiş hiç takılmayın. İsteyen Türkçe isim koyar isteyen Arapça isteyen İngilizce bir isim vesaire yani kimin umrunda siz beğendikten sonra. Offf bazı insanlar çok yorucu. Kötü yorum yapınca rahatlamıştır hanım efendi umarım 🙃 keşke herkes birbirine saygı gösterse çok zor değil ya :/