MucizemmmLiya ben 32+5 de Doğum yaptım 2380 di bebeğim ama her çocuk ayni olacak değil.küvezde Benimle aynı haftada Doğum yapan arkadaş vardı 1800 dü bebeği önemli olan kilosu değil sağlıklı olması biraz beslenmene dikkat ederek protein ağırlıklı yiyerek açığı kapatırsın.ayrıca doktor normal dediyse normaldir takılma ölçümlerde doğru olmuyor genelde ölçtüklerindem fazla oluyor