ckmztgc 16 haftalık hamileyim diş ağrılarım var doktor bu ay yaptırabileceğimi söyledi fakat benm içim rahat etmiyor ne yapmalıyım sizce??
CerenVarol 2.trimester döneminde yaptırabılırsın.ayrıyetten agrıyı gecırmek için ben karanfili ezip agrıyan dişimin kenarlarına koyarak uyudum ve çok işe yaradı gecmıs olsun
Esa Bende aynı haftada antibiyotik kullanıp kanal yaptırmıştım bi sakıncası yok yaptır kurtul yan kadı dogumcuya danış yinede geçmiş olsun 😊