Papatyaaam1 Kızlar Tolga cevıgın dedıgı seyı yaptım ayağımı atamıyorum geçen hafta denedıgımde atabılıyordum ama bugün atamıyorum 37 haftalık oldum doğrumu o uygulayıp doğru cıkan oldumu
Ulkumom Papatyaaam1 ya ben aslında ilk kızımda yaptım 39 a kadar atttım 39 da atamadım zaten 3 gün sonra doğurdum ama şimdi de gebeyim 26 haftalık atamıyorum yaaaaa acaba erkek olduğu için mi şimdi atamıyorum 😂
kaya_kaya Papatyaaam1 😂😂 oğluma hamileyken yapmıştım hatta o zaman da böyle postlarda konuşuyorduk 38 haftalıkken yapmıştım atamamistim ayağımi 41+5 de doğurdum alakasızmis o yüzden 🤣🤣
Terlikpijama Ay az önce ben de yaptım olmadı. 38+5 im bi de sırtı tam duvara yaslamak mı gerekiyor nasıl oluyor? Ben de merak ettim üstte kalsın
nuriyegcl Ay ona doğru diyorlar genelde bazıları 1 gün bile olmadan doğum yapmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🥰
yagmurum3001 Papatyaaam1 aynen bendede 37 haftalıkdı 38e gecdiğim gece doğurdum😂😂 amma ondan 1 2 hafta öncede yapmşdm ayağmı rahat atıyodum
Papatyaaam1 yagmurum3001 bende öyle ıste 1 hafta önce denedım çok rahat attım sımdı denedım yapamadım
yagmurum3001 Papatyaaam1 hazırlıklı ol o zaman benim uyduğumm yerde suyum gelmşdi gece 3 de Allahdan cantam kapıda hazırdı😂
yagmurum3001 Papatyaaam1 nişan doğum hanede gelmişdi yaa doğumdan 1 2saat önce beni direk aldılar ki aktiv su gelişi var diye
beautymom Papatyaaam1 ben youtube de bi fenomen de gördüm onu atamıyordu sanırım 1 hafta sonra mı ne doğum yapmıştı
kurkmantosuzmadonna Papatyaaam1 hurafe. Ayağımı çok da güzel birbirine atıp ohooo saha doğumuma çok var diyerek güldüğüm gecenin sabahı sancım tuttu acil doğuma alındım.
Papatyaaam1 kurkmantosuzmadonna darısı bana ınsallah ınanılmaz ağırlaştım artık yürürken bütün kemıklerım agrıyor
kurkmantosuzmadonna Papatyaaam1 sağlıkla al kucağına inşallah. Ben de aksayarak yürüyordum belim ve kalçamdan dolayı çok zorlanıyordum ama geçecek az daha sabır.