Merhaba, sat 20 Eylül. Uygulamaya göre 8+2’de dün kalp atışı için muayeneye gittim. 2 hafta önce kese bakılmıştı ve gayet yolundaydı her şey ama doktorum dün kalp atışı duyamadı. Bu bebek küçük görünüyor 8 haftalık değil 6+4 diyerek pazartesiye gün verdi. Bir ara 6.haftada da çok güzel kalp atışı duyardık aslında dedi. Çok üzgünüm. Sizin keseniz bu şekildeyken bebeğiniz kaç haftalıktı gerçekten küçük olduğu için mi duyamadık acaba

