Gulnurrrr benimde ilk gebeliğimde betam düzensiz artıyordu hiç iki katı olmadı dış gebelik bile dediler baya bi gittim geldim iki günde bir en son kese gözükünce bi daha beta bakmadılar sağlıksız gebelikti zaten düşük yaptım ama yine betayı bıraktılar kese kontrolü yaptılar hep. Şimdi gebeyim yüne beta artışım ilk öyle olduğu için korktum 4 kere kan verdm sonra vermedm kese gözükünce yine yapmadılar bende istemedim psikolojik olsrak yıpratıyor insanı o sonucu beklemek o sonuca bakmak