Bende çatı muayenesi oldum 2 parmakla yaptı ve gram acımadı kasmadım çünkü kendimi. Ama arkadaşımda elini soktu demişti. Çok korkuyordum ama doktorum öyle yapmadı. Bence öyle hissediyorlar elini bileğe kadar falan sokmuyor. İki oarmakla yaptığına eminim bu arada