Doktorum kullanabilirsin dedi, psikiyatristim gebelik öncesi yazmıştı gebe olduğumu öğrenince bıraktım . Şu an 15. Haftayım devam etmek istiyorum . Kadın doğum doktoru bir zararı yok dedi. Kullanan var mi ? 1 de 2 yaş sendromlu bir çocuğum var günler çok kötü geçiyor ne ona fayda sağlıyorum ne kendime