nilhanim Merhaba 32. Haftamdayım. Gribim 2 haftadır geçmedi. Ateş ve boğaz ağrısı yok ama burun tıkanıklığı kaldı gece uykudan uyandırıyor. Doktorun bilgisiyle 1 hafta augmentin kullandım ama bir işe yaramadı. Ne yapacağımı bilemiyorum. Sizce bu kadar uzun sürmesi normal mi?
Salmanc nilhanim bende 20.haftalarda olmştm yine oldm 2 ay sonra şuan öksürük şrubu augmentin almştm o dönem ama şuan doktora gitmedm bugün burnun kaşınıyordu şimdi göZüm yaşarıyor
Salmanc nilhanim kulak burun boğaz doktoru normal diyor burun içerisinde ödem oluyormuş hafif burun kanamaları vb de normal demişti