Kzbnzmi1 Karnın aşağıda doğuracak gibi diyorlar 29 +2 haftalığız böyle bir şeyler karşılaşıp doğuran var mı
Reyyan1310 Kzbnzmi1 33 haftamda doktorum söyledi aşağıda diye bende çok endişelendim korkma birşey olmaz dedi şuan 38+5 olarak bekliyorum ☺️☺️
Bulut74 Kzbnzmi1 benim de aşagıda 🙄 27+2 yim. Rahim de açılman yoksa erken Doğum riskin yoksa biley olmaz. Doktoruna sordun mu ?
Kardii Benimde o haftadan sonra yukarı çıktı şimdi 36+1 im aşağıya indi normal doğum pozisyonundaydı doktorum baya baskı yapıyor vajinaya dedi bugün korkma bişey olmaz