merveeuzunn Son dönemde doğum için fiyat alan var mı ya da doğum yapan medistate sevdiğim bir hastane ama fiyat konusunda ne duruma geldi bilemiyorum
kyn52 merveeuzunn ben 29 hatalık hamileyim en son oraya 20. Haftada gitmiştim fiyatları pahalı şebnem hanıma gidiyordum yanlış hatırlamıyorsam 80.000 di doğumu beykoz devlete geçtim yasin avşara çokta memnumum
merveeuzunn kyn52 ben ilk doğumumu da orada yaptım ama şimdi bayağı pahalıymış diye duydum gitmeden de bilgi vermiyorlarmış
kyn52 merveeuzunn evet pahalı ya bende o yüzden bıraktım giderseniz yatış birimi bilgi veriyor fiyatları devlette de sezeryan yapılmıyor ama göze aldım artık :) yasin beyden memnunum