Esrabrhk valla ben üni baby aldım deterjanda yumuşatıcı da. Şimdiden yıkadım kokusu biraz gider diye kullandım. Ama doğunca aktif yıkadığımda kullanmıycam. Bebek açısında saglıklı değil açıkçası. İlk kızımda da ara da kullandım. Bebek deterjanları zaten leke falan çıkarmıyor. Ben lekeli olduğunda kalıp sabunla gideriyordum öyle makinaya atıyordum öyle her leke çıkıyor.