benim 15 çıktı geçen hafta bu hafta 0,9 lara düştü doktor hala yüksek dedi acilde kaldım 1 gece göğüs ağrım var ama akciğer dışındaki tetkikler temiz çıktı gebelikten dolayı tomografi çekemedikleri için akciğerime bakamıyorlar. iğne verdiler doğum sonrasına kadar kullan dediler 22. haftadayım daha. doğumda pıhtı riski daha yüksek dedi. kafam çok karışık göğüs ağrım hala geçmedi