Kızlar 70 kilo ile hamile olduğumu öğrendim boyum 1.62 çok korkuyorum Zararı olur diye diyet yapmak istiyorum ondan da korkuyorum herhangi bir Diyetisyene gidemiyorum maddi olarak o kadar rahat değilim neler yaptınız kilo almamak için ya da ne yapsanız da kilo mu aldınız tavsiyelerinizi bekliyorum