Kızlar 11 de adet oldum dün sabah bitti adetim bu ay simsiyah geldi kırmızı hiç dönmedi desem yeridir . Son 2-3 günü ise sadece akıntı geldi açık bir kahverengi . Dünden beri karnım inanılmaz ağrıyor adet zamanı böyle ağrımadı adet sonrası karın ağrısı neden olur ki acaba başına gelen varmı 🌸🌸