newchapter Kızlar selam merak ettiğim bir konu var. 12 haftaya kadar hiç bulantı yaşamayan ve sonra bulantısı başlayan var mı?
zfrnemos newchapter 10 haftadan sonra basladı ve hala devam edıyo delırıcem nerdeyse içim dısıma cıktı resmen tam azaldı dıyorum daha beter oluyorum ertesı gun 14+5 doktor yapacak bısey yok uzun surecek dedı 17 haftaya kadar gecmezse tekrar ılaca baslıcam
MadameTussauds newchapter Ben varim Ogluma hamileyken 2. trimesterfa baslamisti 3. trimesters kadar icim disim cikana kadar kusmustum
Busranur_mnts newchapter ilk zamanlar pek bulantı yaşamadım 12 13 hafta gibi iştahsızlık başladı sabahları zor yedim akşam yemeklerinden sonra çıkardığım oldu hazımsızlıktan dolayı 15 q6 hafta gibi geçti iştahım açıldı
zfrnemos newchapter 2 kutu bıtırdım prılam verdı doktorum ama fazlasını onaylamıyorum kendı dogal surecınle gecır dedı eger dayanamıcak duzeyde olursa serum takvıyesı yaparız dedı uygun gormuyo ne kadar guvenılır olsada ıllakı yan etkılerı oluyo ılacların dıyo
newchapter zfrnemos evet şaşırdım ben de prilam gebelikte güvenilir denirdi ama demekki yan etkileri varmış onunda. Umarım atlatırsın en kısa zamanda inşallah
bltt Haftada başladı bulantım 😢 kokulara karşı çok hassasım ve midem çok bulanıyor umarım biran önce geçer 12+4 deyiz 🙏🏻