gizarden Merhaba burada detaylı yaptıranlar memnun kaldı mı acaba ? Maltepe tıp merkezin de ya da burada yaptırmayı düşünüyorum da. Daha önce maltepe de yaptırmıştım memnun kalmıştım
mervee2312 gizarden merhaba ben yaptırdım memnun kaldım doktor bebeğin yüzünü görebilmek için bayağı uğraşmıştı
momzuzan gizarden ben yaptırmıştım memnun kalmıştım. Maltepe tıp da perinatolog yapmıyor diye biliyorum yapan radyolog mesipoldeki doktor perinatolog. Doktorum perinatologun yapmasını istemişti
Alina1111 gizarden bana sadece Zeynep Kamil dediler Zeynep kamil perinatolojiye bakıyorum Kadın doğum antenatal polikliniği yapıyor yazıyor. Nerden bulacağım nasıl alacağım şaşırdım
gizarden Alina1111 evet ya dün gittim hastaneye yapılmıyormuş zeynep kamil dedi ama günde iki hastaya ancak bakıyorlarmış yer bulmak çok zormuş pendik medipole gitcem sanırım bende
gizarden momzuzan aynen ben ozaman farkında değildim radyolıgta yaptırmıştım. Şimdi medipole gicem. Zaten arada çokta fark yok maltepe 4.750 medipol 5.500 dedi
Alina1111 gizarden ne zaman gideceksiniz? Memnun kalırsanız yazın buraya lütfen bende aralık ortasında gitmem lazım