gzeem1 benim bebeğimde öyleydi başından beri ama doğum esnasında döndü 38+4 te normal doğum yaptım, sancılarla birlikte o yolunu bulur canım 🙏🏼dönmezse seseryanda olabilirsin sakın moralini bozma stres yapma önemli olan bebeğinin ve senin sağlığın🥰sağlıcakla al insallah kucağına🙏🏼