birumut_ Kızlar gene ben gene ben çabası benden takdiri Allahtan diyorum bu ay da deneyeceğim ama kendime uğraşlar da bulacağım kafamı sürekli başka şeylerle meşgul edeceğim bebek meselesini düşünmek istemiyorum ama evlat sahibi olmak için çabam çok aklımdan da bir türkü çıkmıyor lütfen hamiş anneler dua etsin bizim için de o güzel haberi bizler de ailelerimize verelim Ocak 1 eşimin doğum günü Rabbim bu ay nasip eder de hediye olarak eşime bu haberi veririm❤️❤️
Belloca birumut_ insaAllah canım 3 senedir hayalini kurup maddi manevi ne emekelr harcıyoruz vakti var demek ki
ulkusblog birumut_ kardeşim niyetini alarak hacamat yaptır rahim hastalıkları için. İnşallah nasip olur en yakın zamanda hayırlısıyla, kolaylıkla
ebrudefnee birumut_ ne kadardır deniyorsunuz acaba Allah en kısa zamanda hayırlısıyla sizede güzel haber almayı nasip etsin inşallah
dgngr Pcosum, yumurtalık tembelliği var 2. Ayımızda 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Sarımsak yuttum. Annem soğan kürü iç derdi. Bi de toz vardı takviye, doktor önerdi ama almadım pembe renkte.
Esma006 dgngr soğan kürünü kaç gün günde kaç kere ve yumurtlama görene kadar mı denediniz bırakma süreci
meinbaby_ Belloca çok kafanıza takıyorsunuz oda engelliyor . Benim öyle 3 sene olmadı . Sonra ailemin sorunları vardı onlarla uğraşıyordum . Hamile olduğumu öğrendim . Kafaya taktıkça olmuyor gerçekten. Artık sırf çocuk için o görevi yapıyorduk . Zihin rahatlayınca bol dua ile oluyor Allahın izniyle . En kısa sürede Rabbim nasip etsin inşallah
Bir1kelebek İnşaAllah bu sene bitmeden rabbim sağlıkla müjdemizi versin ya Amin kaç aydır bu sene bitmeden olsun diye dua ediyorum 😣