Dış gebelikte değer çok yavaş artar, 10-20 gibi. Benim 21 ekimde 2 yani negatif çıktı. 6 Kasım da 850 çıktı. 10 kadım da net hatırlamıyorum ama seninki gibi çok yüksek çıktı. Ultrasona göründüm. Dış gebelik değil dedi doktor. Üzme kendini, bebeğe zarar verirsin. Seninki 5-6 haftalık falan galiba. Yarın öğrenirsin. Kötü çıkma ihtimalinhepimizdr var. Ben de korkuyorjm ama aklıma kötü bir şey getirmek istemiyorum. İlk öğrendiğim hünün ertesi günü korktum gitmek istedim tekrar, eşim panik olma dedi. 2 gün geçti suni sancı yarattım korkudan (bilerek değil kötü düşünerek acı geldi otomatik), eşimi de korkuttum mecbur kaldı gitmeye. Gittik doktor gülerek niye geldiniz der gibi yaptı, gönlüm olsun diye ultrasona girdik 2 mm uzamış 2 günde. Çok çabuk uzuyo başka bir değişiklik yok dedi.