lotusflowers Superisibeyza ben 18deyim bende oluyo. Genelde gazdan dolayı oluyo. Ama bazende adet sancısı gibi oluyo. Bebek büyüyo organlar bağırsaklar sıkışıyo. Çok şiddetlenmediği sürece ve kanama olmadığı sürece normal diye biliyorum
Superisibeyza lotusflowers gerçekten mi içimi rahatlattın hani böyle sanki mesane ağrısı gibi çişe sıkışık gibi ama çiş yok öyle mi senin xe
Esra-4151 Bende 17. Haftamdayım 2 gün önce kontrol vardı ve bi sorun yoktu benimde gaz ağrısı gibi arada giriyor sonra geçiyor anlamadım
ilknurcn Şikayetiniz devam ediyor mu? Ben de 15. Haftadayım 3 gündür karın ağrısı ve bel ağrısı var dün doktora gittik bir sorun olmadığını söyledi ama şu an hala ağrım var mesela :( gaz sancısı gibi sanki benim
Scaner 5667 maalesef. Doktorum zeki şahinoğluna yönlendirdi. Giden de çok varmış aslında ona. Biraz daha araştırıp en son bulamazsam ona gidicem sanırım