Merhaba herkese
7 kasım sabah ovitrelle vuruldum. Doktorun söylediği tarihlerde ilişki oldu. Yurtdışı seyahatinde olduğum için bir stresim olmadı. Çok hafif ağrılarım oldu. Sağ da 18 mm solda 19,5 mm 2 yumurtam vardı. Dünden beri sağ üst bacağımda inanılmaz bir ağrı yaşıyorum. Çekilme gibi. Bugünde sol bacağımda var.
Hafif hafif kasık ağrılarım oluyor tek taraflı ama geçiyor. Tek taraflı bel ağrılarımda oluyor.Herhangi bir göğüs dolgunluğum falan yok. Böyle belirtiler yaşayıp gebe olduğunu öğrenen var mıdır?