Ozgyy nuriyegcl Devlette perinatoloji bakıyormuş daha hakimmiş bir arkadaş öyle söyleyince ben de devlete mi gitsem dedim kararsız kaldım
ysmnsen Ozgyy bende özele takipliyim özellerde radyoloji uzmanı bakıyormuş devlette periontoloji bakıyor benim özeldeki doktorum devlete gözükebilirsen senin için daha iyi olur dedi
nuriyegcl Ozgyy valla ben şimdi hastanenin sayfasından araştırdım benimkini radyoloji araştırma görevlisi bir doktor yapmış 🤷🏻♀️
Gozde-2833 Bende geçen hafta özelde yaptırdım 45 dakika sürdü 4 tane renkli resim ve bütün videolarını hem ölçüm yaptığı videolar hemde 4D videolarını maile gönderdi doktorum çok memnun kaldım tabi en önemlisi çok şükür bir sorun çıkmadı herşey yolunda
Zeynepefem nuriyegcl devlette oyle oluyor sanirim. Ben özelde yaptırdım renkli gösterdi görüntüleri. Renkli fotoğrafta verdi
kizinaasikanne nuriyegcl ben kızımda aynı hatayı yapmıştım araştırma hastanesinde detaylıya girdim göremedim üstelik kalbiyle alakalı bir sürü şey saydı doğduğunda sağlıklı doğdu kızım. Keşke özele gitseydiniz. Bu hamileliğimde özele gittim özellikle oğlumun yüzünü falan her şeyini detaylı gördüm 🙈
nuriyegcl kizinaasikanne böyle olacağını bilsem gider miydim keşke gitmeseydim 🥲 ama yapacak bir şey yok artık sağlıklı olsun da gerisini boşverdim 🥹
Fuunndaaa nuriyegcl bende Selçuk tıpta yaptırdım bana renkli ultrason resmi de ultrason CD siniide verdiler