Merhaba,
Adet döngüm 30 gün arası oluyordu. Adetimin 16. günü pik (yumurtlama) gördüm, ilişkiyi 17. gün değerlendirdik ve hamile kaldım.
Şu an 6 haftalık hamileyim ve henüz kalp atışını duymadık. Doktorum bir sonraki kontrolde, yani haftaya gelmemi önerdi.
Merak ediyorum:
• Bu şekilde, yani adetimin ortasında (17. gün) hamile kalan ve sağlıklı ilerleyen gebelikleri olan var mı?
• Sizler kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz ve o dönemde beta hCG değerleriniz ne kadardı?