K-2 Kızlar 35 haftalık gebeyim dünden beri 2 kez oldu gaz sancısı gibi sancı giriyor adet sancısı gibi ama belimde ağrıyor sizce yalancı sancı mı sizlerde de oluyor mu bu haftalarda olan gebeler
nurssmom lim1oata bende pazar gününden beri bir gün arayla yaşıyorum geçiyor. Pazar günü doğuruyorum sandım tuvalete girdim ağrı geçmedi yattım eşim belime masaj yaparken uyuya kalmışım uyandığımda geçmişti. Salı günü tekrar yaşayınca dr.a yazdım gel bakalım dedi bağırsak mantarı olmuşum zaten ishaldim dr dedi ki gaz ishal sancı kasılma yapıyor böyle hissetmen normal. Aynı şekilde gelen biri daha vardı dr.uma. aynı şikayetle gelen
nurssmom lim1oata kan testlerim vardı zaten 2 aydır enfeksiyon vardı zaten ilaçlar kullandım geçmedi. Dışkı şeklinden belirtilerden anladı
An-gel Aynı şeyleri yaşadım ishal kusma sancı gibi karın ağrısı bugün kontrolüm vardı ve 2 cm açıklıkla doğum başlamış gibi görünüyor dedi ve gönderdi. Tahlillerim yapıldı gebelik zehirlenmesi yok şükür. İçerde tutmaya çalışcam sürekli yatarak bakalım