Adetime 1 gün var dün predictor ve başka bir marka erken gebelik testi yapmıştım ikisinde de silik çizgi çıktı, bugün freely erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce yanılma payı var mı bu testlerin ? Predictor kesin sonuç deniyordu dün çok sevinmiştim ama hayal kırıklığına uğradık bugün