Mucizemmmmm_ Reglim 3 gündür geçiliyor ama benim regl düzensizliğimde var sizce test yapmalımıyım umutlanmak istemiyorum 😔
derryaaneva Mucizemmmmm_ bende de öyleydi aşkm düzensizlik vardı yaptım çıktı bugün kan verdim 1900 çıktı varsa çıkar yanii erken gebelik testi yap
derryaaneva Mucizemmmmm_ beni de hepsi yanılttı desem yeri awox yapmistim yanıltmadı çoğu kişi de doğru sonuç veriyor diyor Trendyoldan almıştım 5 linpaket halinde 150 TL falandi ordan alabilirsin