Yunusilan kartanesi_63 tabi sor ama yüze sürüyosun yemiyorsun ki bence zararı yoktur şahsi fikrim tabi 😊
Oslem_k kartanesi_63 ben de sanmıyorum ve açıkçası çok da sakınıp diken üstünde olmamak lazım diye düşünüyorum :) o kadar hamile ünlü var hepsi full bakımlı makyajlı ve ojeli çocukları da gayet sağlıklı doğuyor biz hamileysek onlar da hamile :) temizleme ürünlerini değiştir rahatça kullan canım :) bu arada ne kadarlık hamilesin cinsiyet belli mi :)
kartanesi_63 Oslem_k 21+6 günlük hamileyim canım bebişimizde kız olucak inşallah 🐣 :) senin peki kaç aylık cinsiyeti belli mi bebişin 😍
Oslem_k kartanesi_63 benim de 20+6 canım bir hafta öndesin benden 😊 kızım olucak benim de ❤️🌸 isim düşündünüz mü :)
kartanesi_63 Oslem_k çookk yakınızz💜 sürekli düşünüyorum lina,berfin,beren,ecrin,duru, ece.. arada kaldık valla tam netleşmedi şuan. Siz belirlediniz mi :) 🤗
kartanesi_63 Oslem_k Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ Aynı zamanlarda o mutluluğu yaşayacağız inşallah 🐣 🙏🏻 Dilediğin gibi olsun canım ismi çok güzel bizimde düşüncelerimiz arasında duru ismi 😍 bakalım.. Allah herşeyin hayırlısını versin hepimize 🙏🏻🙏🏻
kartanesi_63 Nerm7n yani orası öyle zaten altı üstü krem ama hamileyken sürekli yok şu zararlı bu zararlı laflarını duyunca tereddüt ediyosun ister istemez. Benim bide jel ama yüzüme sürünce yapışkan bi his bırakıyor böyle kaskatı tereddütte kaldım ama çok ta kurcalamamak gerekiyor aslında..
Oslem_k kartanesi_63 evet çok yakınız önlü arkalı doğurucaz galiba 😍 bizim belli ilk başta düşündüğümüz isim oldu 😊 duru olacak kızımın adı ❤️ Anlamını çok sevdik adı gibi dupduru berrak saf olsun 🌸
Tarana kartanesi_63 Kore ürünleri doğal zaten.Ben bb creamı kullaniyorum cho bo yangi makyaj sürünce daha zararsızmış
Tarana kartanesi_63 benim doktorum da hamile.İdrar tahlilinde aseton maddesi çıktı o da dedi ojeden dolayi olusmus.20haftaya kadar oje surme dedi.
d190516 kartanesi_63 bende kullanıyorum ama sadece yves rocher markasını tamamen doğal içerikli olduğu için 🙈
kartanesi_63 d190516 etkilemiyor canım anladığım kadarıyla doğal içerikli olduktan sonra gönül rahatlığıyla kullanılabir
Tugba2626 kartanesi_63 için rahat değilse doğal şeyler kullanmaya çalış . Eşim kaya tuzu sabunu almış doğal sivilcelere çok iyi geliyor . Onu kullanmaya başladığımdan beri diğer Ürünleri azalttım. Birde aloe Vera jeli aldım doğal oda çok güzel
kartanesi_63 Tugba2626 aleo vera jeli çok güzel bende kullanmıştım. Ya bi de benim annem şey yapıyor ayva çekirdeğini 21 gün biraz suda bekletiyor jel haline geliyo asla güneş görmeden. Sonra onu kullanıyorz çok iyi geliyo tavsiye ederim