Crn benimde 37 de 3700 gorundu. Bayram bey bekleyelim dedi. Bekledik 40+1 e kadar sonra dayanamadım sezeryana girdim tam 4000 grm olarak dgdu. İyki normali beklememisim zaten bebek gelmiyordu. Gelene kadar 4500 olurdu :)))). Tesekkürler darısı sizlere ❤️