CrushMom Selam kızlar. 11+5.te benim minişim nubuyla sanki gösterdi cinsiyetini🥲 sormak istediğim şey nubu böyle düz veya paralel olup cinsiyeti ileriki haftalarda değişenler var mı birdaha ki kontrolüm 16 haftalıkken olucak..
Acemiiiii CrushMom 10 haftalıkken gitmiştim. Şuan 13. Haftaya 14 te tekrar gideceğim. Bu sefer tahminde bulunur diye düşünüyorum
beautymom Bende 10+5 haftalıkken atmıştım herkes çoğunluk kız dediler nuba göre Chatgpt de kız dedi diğer kontrolde inşallah öğrenicem şuan 12+5