8 hafts 5 günlük gebeyim. 6 haftasında ilk muayeneye gittiğimde doktor embriyonun olduğunu ama kalp atışlnı göremedğini söylemişdi. Bugün başqa doktora gittim. Bana kesenin boş olduğunu boş gebelik olduğunu söyledi. Ama ultrasyonda bakan doktor embriyonun olduğunu ama gelişimi durduğunu söyledi. Bizim bi akrabamızda 3 ayına kadar embriyon çok küçüktü çizik gibi görünüyordu 3 ayından sonra kendini göstermişdi. Yarın tam emin olmak işin doplere giricem. Başına böyle bişey gelen varmı? Hamilelik belirtilerim var ama neden böyle oldu anlayamadım