Merhaba kızlar 🌸 Gecen gün bir başlık açmıştım TSH değerim 9a çıkmış fakat ben çok sonra farkettim diye hatırlarsınız belki. Bugün dahiliyeye gittim kan verdim. Değerlerim kendiliğinden 2.5a düşmüş çok şükür içim öyle ferahladı ki. Doktor da ilaç başlamamıza gerek yok dedi. Gebeliğe bağlı olarak kendi kendine yükselip kendiliğinden düştü demek ki 🥰 Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻