Bir çok biberon denemiş biri olarak Kesinlikle lansinoh öneririm aventin akışı çok yavaş bebekler çekemiyor delmek zorunda kalıyorsunuz oda olmuyor lansinoh en güzeli akışının hızlı olmasından endişelenirseniz Xs olan başlığı yeni çıktı alıp kullanabilirsiniz harika