Esnsntrk Kızlar annemin regli 10 gün gecikmiş. 47 yaşında düzenli adet görüyordu ama korunmuyordu. 1 hafta önce kanda negatif çıkmıştı ama bu sabah evde yaptığı ilk idrarla gebelik testi bu şekilde çıkmıs ama bu erken gebelik testi. Sizce bu kadar gecikmeye silik çıkması normal mi? 