guldenizli61 33 haftalığım bebeğimin kilosu Bir 700 bu haftada bebeği bu kiloda olan var mı çok az kilo alıyor kafama çok takıyorum
DilekH guldenizli61 32. Haftada çalışabilir raporu almak için gittiğimde bana da 1900 gr. Dendi bana da az gelmişti ama dr. Gayet iyi dedi bilemedim
Leontiine guldenizli61 32+2 de gittiğim 1900 küsüratlı çıktı canım haftasına göre gayet iyi demişti doktorum yorumlarda da ortalama böyle yazmışlar normal bence hiç üzülme Kefir iç muz ye kaşar ye onlar kilo aldırıyor
Daisyy000 guldenizli61 Biraz az gibi dursada siz ve eşiniz minyonsanız doğal bir durum. Bebekte sağlık sıkıntısı yoksa kafanıza takmayın, doğduktan sonra alır❤️
guldenizli61 Daisyy000 minyonuz evet ilk gebeliğimde kızım 2700 doğmuştu ama doktorum bunun 2400 2300 olacağını söyledi küçük bebek bakmak biraz zor
SenaEf Benim de 30+2 de 1404 gram bir daha ki kontrolde 33. Hafta da olacağım, kaç gram olur çok merak ediyorum. Doktor kilosunu az buldu 1 hafta geri de demişti 😢😢😢😢
mavi123_ guldenizli61 eğer herşey yoldundaysa hareketleri kordon bağı kalp atışı beslenmesi falan ozaman hiç dert etmeyin bir kaç gram az veya çok bişey yapmaz önemli olan sağlıklı olması