Tecrübelerinize çok ihtiyacım var.
Son adet 12 Ekim
12 kasımda Beta: 1176
14 kasımda beta: 2626 progesteron:17 kese: 4mm
17 kasımda beta:3232 progesteron:11 Kese:6mm (Yolk Sac göründü)
18 kasım bugün beta 2424 Progesteron:19,20
Bebek 1.6 CRL diye ölçüldü.
Betam neden düşüyor sağlıksız gebelik mi olacak, 5 ay önce bir kürtajım var. Betası düşüp gebeliği sağlıklı ilerleyen oldu mu