Selam kızlar, cuma günü yanii 37+2’de çatı muayenesi olacağım, doktorum öyle söyledi.
Bu zamana kadar normal doğum düşünüyordum fakat sonlara yaklaştıkça acaba Sezaryen doğum yapsam daha mı iyi olur diye düşünüyorum. Normal doğumda beni korkutan şey alt tarafın bir daha düzelmeme, eski haline gelememesi, dikişleri enfeksiyon kapması gibi durumlar. Sezeryanda ise kat kat kesilmek… Yani doğumun her türlüsü biraz endişelendiriyor beni. Sizin deneyimleriniz neler? Normal doğum yapanların alt bölgesi normale döndü mü sezaryen doğum yapanların sonrasında çok acısı, komplikasyonu oldu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim.