Lexias gebelik oncesi yuksek tansiyon hastasiydim gebelikle tansiyonum cok daha fazla yukseldi 5 gun hastanede yattim tansiyon yuksekligi yuzunden su an kontrol altinda ilac kullaniyorum ama ilerleyen haftalarda ilacin yeterli olmayacagini dozu arttirabildikleri kadar arttiracaklarini soyledi 35. Haftadan sonra bebegin gelisim durumuna gore aliriz son ana kadar bekletemeyiz senide bebegide riske atariz dedi yuksek tansiyonum oldugu icin normal dogum dusunmememi soyledi aslinda normal dogurmak cok istiyordum sezeryandan korkuyorum dikis mevzusu yuzunden ama onemli olan bebegimin saglikla dogmasi yapacak bir sey yok dedim