mavi123_ Kızlar dünden beri sanki bebeğimin hareketleri azalma değilde güçsüzleşmiş. Önceden belirgin güçlü tekmeler arıyordu ama 2 gündür böyle yavaş hareket ediyor. Endişelenmelimiyim?
QueenBahar_ mavi123_ ayni haftadayiz eskisi gibi tekme atmiyor sadece el ayak hareketi o kadar bence yerleri daraldı ondan
XMirageX Bende bu hafta sık yaşadım bu durumu. Biraz endişelendim açıkçası. Bir gün güçlü ertesi gün zayıf gibi. Çok hareket ettigi saatler artık belliydi ama bu şey oldu bu hafta. Sürekli hareket takibi yapıyorum.
mavi123_ -feyzaca1 evet gittim canım çok şükür herşey yolundaydı alanı daraldığı için bazen hareketleri yavaşlatabilir dedi sancılarda vücudunuzun gerildiğinden oluyordur onlar sancı değil dedi doğum sancısı da su sızıntısı ve kanama olur dedi
XMirageX Ben d mavi123_ benim de bugün kontrolüm vardı. Doktora sordum. Hareket şiddetinin önemi yok güçlü zayıf diye değerlendirme. Ama 3 saatte 10 dan az hareket ettiyse mutlaka gel dedi.
-feyzaca1 mavi123_ çok sevindim sizin için Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
mavi123_ HaticeArCi benim kızda çok şükür eski performansına dönmüş 2 gün nedense biraz durgundu aslında hareket ediyordu ama güçlü tekmeleri yoktu Dr bu haftalarda alan daraldığı için olabilir dedi