Zeyna0607
Selam kızlar bir sorum olacak 2 gün oldu progestana başladım tabi bu arada Ovülasyona da başladım 4 gün oldu gün geçtikçe koyulaştı benim testler bende Bi gebelik testi yapayım dedim sonradan ikinci silik çizgi çıkmış sorum şu bu hapı içeli dün ikinci günüm bunu içip testi böyle çıkan oldumu