Selam hanımlar,
Ben normalde hipotiroidi hastasıyım. İlk gebeliğimden sonra değerlerim normale döndü ve tiroid ilacımı kullanmayı bıraktım. Şimdi ikinci gebeliğim 6. Haftadayız. tsh 8,98 çıktı. Biliyorum çok yüksek ve gebelikte zeka geriliğine kadar gidiyor. Sizce bebeğimi kötü etkilemiş midir? Tiroid ilacımı yeniden kullanmaya başlayacağım yarın doktor kontrolüm var. Ama çok stres yaptım. Geç mi kaldım sizce? Bebek beyin gelişimi ne zaman tamamlanıyor? Lütfen bilgi verir misiniz?