İçini karartma lütfen ben 17,95 ile öğrendim şuan 13+6 haftalık gebeyim kızımı bekliyorum dört gözle. Allah senin de kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 sen erken öğrenmişsin o yüzden böyle düşük çıkmış kan takibi yap muhakkak hep aynı hastanede ver kanını